• گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:8155
  • زمان انتشار:شنبه 8 مرداد 1401-16:46
  • کاربر:
نازنین بدری مطرح کرد:

مدیر پژوهش سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، از تشکیل کارگروه تعامل با شرکت‌های دانش بنیان با این سازمان خبر داد.
واگذاری طرح های سازمان زمین شناسی به شرکتهای دانش بنیان

به گزارش فولادامه، نازنین بدری گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، و ماهیت فعالیت سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به عنوان یک سازمان حاکمیتی و دانش بنیان، این سازمان فعالیت‌هایی را در زمینه تعامل و ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان از ابتدای سال جاری شروع کرده است.

او افزود: نخستین جلسه فنی- تخصصی را با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این زمینه برگزار کردیم که پیرو آن کارگروه تعامل با شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش بنیان در سازمان زمین شناسی شکل گرفت و نیازمندی‌های فناورانه و راهبردی که سازمان زمین شناسی در آن راستا به کمک مجموعه‌های دانش بنیان نیاز دارد احصا شد.

بدری با بیان اینکه در این زمینه شرکت‌هایی را شناسایی کردیم و با آن‌ها مکاتباتی داشتیم گفت: در پورتال سازمان زمین شناسی، کارگروه تعامل با شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی شد، تا شرکت‌هایی که در زمینه فعالیت‌های زمین شناسی، اکتشاف ذخابر معدنی، مطالعه و پایش مخاطره طبیعی، ژئوفیزیک هوایی و بکارگیری فناوری‌های نوین که بتوانند دقت و صحت ما را در مطالعات افزایش و زمان را کاهش دهند در این پورتال ثبت نام کنند.

او اضافه کرد: سازمان زمین شناسی در کارگروه تعامل با شرکت‌های دانش بنیان تلاش می‌کند ماهانه چند جلسه با شرکت‌های دانش بنیان برگزار و سطح همکاری‌ها را بررسی کند تا با فعالیتها، محصولات و خدماتی که این شرکت‌ها ارائه می‌دهند آشنا شود ضمن اینکه بر اساس آن، تفاهم نامه و قرار داد‌هایی را امضا کند و تسهیلاتی در اختیار آن‌ها قرار دهد.

مدیر پژوهش سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: شرکت‌های دانش بنیان برای اعلام آمادگی همکاری با سازمان زمین شناسی، می‌توانند با ورود به پورتال این سازمان به آدرس gsi.ir اقدام کنند.



منبع: صداو سیما

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین