با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت؛

در روز نخست دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان آغاز شد.
آغاز عملیات اجرایی چهار طرح توسعه‌ای بزرگ شرکت فولاد هرمزگان

به گزارش فولادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، در ادامه روند توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان، عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت شامل افزایش ظرفیت فولادسازی از ۱.۵ میلیون تن به ۳.۲ میلیون تن، نورد گرم به ظرفیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن، واحد سوم گازهای صنعتی به ظرفیت ۱۰ هزار نرمال مترمعکب بر ساعت و مگامدول احیا مستقیم یک میلیون ۶۰۰ هزار تنی آغاز شد. ارزش این پروژه‌ها هم‌اکنون به دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون یورو می‌رسد و با بهره‌برداری از آن‌ها در آینده‌ای نزدیک، شاهد اشتغالزایی بیش از سه هزار نفر از هموطنانمان در این طرح‌ها خواهیم بود. همچنین در این مراسم، بهره‌برداری از آهک کلسینه شرکت سنگ و فولاد هرمزگان از شرکت‌های زیرمجموعه فولاد هرمزگان انجام شد.

در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، فرشاد مقیمی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، محمدرضا پیرحسینلو مدیرعامل منطقه ویژه خلیج فارس، عطاالله معروفخانی مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان حضور داشتند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین