سید صولت مرتضوی وزیر تعاون،کارورفاه اجتماعی همزمان بانخستین روزایام الله دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی درسفر به استان هرمزگان درقالب دوردوم سفرریاست جمهوری واعضای هیئت دولت،از شرکت صبا فولاد خلیج فارس بازدید کرد.
بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت صبا فولاد خلیج فارس

به گزارش فولادنامه از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، در این بازدید که دکتر مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر علیرضا زمان پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صبا انرژی)، دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس و معاونین و مدیران این شرکت نیز حضور داشتند، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بخش های مختلف کارخانه صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولید کننده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) در ایران و طرح توسعه این کارخانه بازدید به عمل آورد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین نمایشگاه قطعات و تجهیزات بومی سازی شده توسط شرکت صبا فولاد خلیج فارس را مورد بازدید قرار داد.

در ادامه نیز نشستی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صبا انرژی) و مدیرعامل و معاونین شرکت صبا فولاد خلیج فارس برگزار شد.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در این نشست، گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های این شرکت از جمله در زمینه رشد تولید، پذیره نویسی سهام شرکت در بورس، طرح توسعه، بومی سازی قطعات و دیگر بخش ها را ارائه کرد.

صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولیدکننده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) در ایران و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

این شرکت در سال ۱۴۰۲ که مزین به مهار تورم و رشد تولید است، توانست رکورد تولید سالیانه به میزان یک میلیون و ۶۲ هزار و ۸۶۸ تن بریکت گرم آهن اسفنجی را در سال مالی یک دی ۱۴۰۱ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

همچنین بزرگ ‌ترین تأمین مالی تاریخ بازار سرمایه در فرابورس با پذیره‌ نویسی ۴۴۵۰ میلیارد تومانی صبا فولاد خلیج فارس محقق شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین