از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان؛

فولاد کردستان برای دومین بار عنوان طرح نمونه صنعتی صیانت از محیط زیست را از سازمان حفاظت محیط زیست استان کردستان دریافت کرد.
فولاد کردستان عنوان طرح نمونه صنعتی صیانت از محیط زیست دریافت کرد

به گزارش فولادنامه به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مدیرعامل شرکت صنایع فولاد کردستان در خصوص کسب این عنوان، گفت: این شرکت مجری دو طرح پیشران ملی در استان کردستان (قروه و بیجار) است. این دو طرح دارای اهمیت بالایی است و در این زمینه توانسته ایم با کارنامه و عملکردی درخشان، برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان طرح نمونه صنعتی استان کردستان شویم.
محمدرضا احمدی افزود: این عنوان نشان از این است که شرکت صنایع فولاد کردستان توانسته با بهره مندی از پشتیبانی سهامداران و همت و پشتکار بالا و مدیریت صحیح، طلایه دار توسعه واشتغال پایدار در این استان شایسته توسعه باشد.

وی عنوان کرد: این شرکت ضمن توجه به پیشرفت پروژه ها؛ ایمنی و حفاظت از نیروی انسانی و حفظ و صیانت از محیط زیست را سرلوحه کار خود قرار داده است.

احمدی افزود: فولاد کردستان ضمن رعایت کلیه اصول حفظ و مراقبت از محیط زیست و نیز همراهی با سازمان محیط زیست استان؛ این مهم را به بهترین نحو پیگیری و اجرا کرده است که ثمره این تلاش منجر به کسب این عناون شده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین