در آستانه چهل و پنجمین بهار آزادی؛

در آستانه چهل و پنجمین بهار آزادی و ایام‌الله دهه‌ی فجر، محصول بزرگ ترین مگامدول آهن اسفنجی کشور در قالب پنج قرارداد و به میزان ۱۹۰ هزار تُن در بازار فیزیکی بورس کالای ایران پیش‌فروش شد. این حجم از پیش‌فروش در حالی صورت گرفت که کارخانه زمزم سه، در روزهای آینده (ایام‌الله دهه‌ی فجر) به بهره‌برداری می‌رسد و این مهم، نشان از اعتماد بازار بورس و تولیدکنندگان صنایع فولادی به بزرگ ترین عرضه‌کننده شمش فولادی کشور دارد.
محصول بزرگ ترین مگامدول آهن اسفنجی کشور پیش‌فروش شد

به گزارش فولادنامه به نقل از روابط‌عمومی فولاد خوزستان، در معامله کشف پریمیوم (پیش‌فروش) تولیدکنندگان صنایع بالادست و پایین‌دست حوزه فولاد، امکان برنامه ریزی بلندمدت تولید و فروش را با استفاده از ظرفیت بورس کالا پیدا می‌کنند. کشف پریمیوم (پیش‌فروش) به عنوان قراردادی کارآمد در جهت برنامه‌ریزی تولید است که در بازار فیزیکی بورس کالای ایران معامله می‌شود و به موجب آن، طرفین متعهد می‌شوند که در زمان مشخصی در آینده (تحویل، حمل یا بارگیری) کالا را براساس قیمت نهایی (قیمت مبنا به علاوه مابه‌التفاوت توافق شده) معامله کنند.

شایان ذکر است، کارخانه زمزم سه، بزرگ ترین مگامدول آهن اسفنجی کشور با ظرفیت سالانه دو میلیون تُن، به دست متخصصان داخلی و استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان، در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین