بعد از پیگیری‌‌‌های شرکت فولاد اقلید پارس در راستای تامین مسکن کارگران این شرکت در شهرستان اقلید، سازمان ملی زمین و مسکن اعلام آمادگی کرد تا با در اختیار گذاشتن زمینی چند ده‌هزار متری در این شهرستان زمینه‌‌‌های خانه‌‌‌دار شدن کارکنان این شرکت صنعتی را فراهم کند.
کارگران فولاد اقلید خانه‌‌‌دار می‌شوند

به گزارش فولادنامه، در همین راستا مدیرعامل فولاد اقلید پارس طی نشستی با مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تفاهم‌‌‌نامه‌‌‌ای در خصوص تامنی مسکن کارگران این شرکت با سازمان ملی زمین و مسکن منعقد شد.

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در این نشست گفت: در دولت سیزدهم به خاطر انباشت تقاضا و متقاضیان متعدد مسکن، از ابتدای دولت برای تامین مسکن آحاد جامعه به‌‌‌خصوص کارکنان صنایع و کارخانه‌‌‌های صنعتی کشور برنامه‌‌‌ریزی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: برای خانه‌‌‌دار متقاضیان مسکن دو روش را در دستور کار قرار دادیم، یکی سامانه‌‌‌ای که همه ثبت‌‌‌نام می‌‌‌کنند یکی دیگر نیز استفاده از ظرفیت صنایع بزرگ برای خانه‌‌‌دار کردن کارگران و کارکنان آن‌‌‌هاست. مالکی در ادامه تصریح کرد: به دستور رئیس‌‌‌جمهور با توجه به ظرفیتی که در صنایع وجود دارد، طرحی مجزا برای کارکنان صنایع اختصاص دادیم و از سوی سازمان ملی زمین و مسکن، زمین‌‌‌هایی در اختیار این صنایع قرار داده شد تا با آورده صنایع و کارکنان آنها تولید مسکن اتفاق بیفتد. همچنین مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس در این نشست با بیان اینکه این شرکت در حال ساخت، فعلا حدود ۲۰۰ کارگر و کارمند مشغول به کار دارد و در آینده بیش از سه برابر این تعداد به‌‌‌صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد، گفت: زمینی که از سوی سازمان ملی زمین و مسکن در اختیار این شرکت قرارگرفته است، در مرحله تخصیص قطعه بوده و با ظرفیت‌‌‌های موجود آماده‌‌‌سازی‌‌‌های لازم شهرسازی به‌‌‌سرعت انجام خواهد شد.
رضا شریفی با تاکید بر اینکه فولاد اقلید کارگران خود را خانه‌‌‌دار خواهد کرد، به برکات بسیار نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دغدغه مسکن، دغدغه آحاد مردم جامعه امروز است که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و با در اختیار گذاشتن زمین رایگان و مشارکت گرفتن از شرکت‌های صنعتی و متقاضیان مسکن، این دغدغه‌‌‌ها به‌‌‌سرعت برطرف خواهد شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین