آمارهای رسمی از میزان مصرف برق صنایع انرژی بر نشان می‌دهد میزان مصرف برق مجموع مشترکان انرژی بر از ابتدای سال تاکنون نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است.
۵۲ درصد از برق صنایع انرژی‌بر در فولاد مصرف شد/ رشد ۶ درصدی مصرف برق در صنایع انرژی‌بر

به گزارش فولادنامه، در طول سال‌های گذشته صنایع فولادی به واسطه ماهیت فعالیت صنعتی خود همواره بیشترین سهم مصرف برق را در میان سایر صنایع به خود اختصاص داده‌اند.

مستند به اطلاعات و آمار شرکت مدیریت شبکه برق ایران، از ابتدای سال تاکنون، صنایع فولادی بیش از ۵۲ درصد از مصرف برق صنایع انرژی‌بر را مصرف کرده‌اند و نسبت به سال گذشته نیز در این بازه زمانی ۵.۳ درصد افزایش مصرف برق داشته اند.

همچنین متوسط روزانه مصرف برق صنایع فولادی در نیمه نخست سال جاری نیز نشان می‌دهد این صنایع نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد برق بیشتری مصرف کرده‌اند.

صنایع فولادی در چهار ماهه گرم سال نیز با مصرف ۵۰ درصد مجموع برق مشترکان انرژی بر، ۲.۵ برابر صنایع فلزی و ۴ برابر صنایع سیمانی برق مصرف کردند.

بر اساس این خبر صنایع فولادی در فصل پاییز سال جاری نیز به صورت متوسط و روزانه ۴۵۳۱ مگاوات برق مصرف کردند که نسبت به پاییز سال ۱۴۰۱ افزایش ۵.۶ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین در دی ماه سال جاری صنایع فولادی به صورت متوسط و روزانه ۴۰۱۶ مگاوات مصرف برق داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸.۳ افزایش مصرف برق داشتند.

این گزارش نشان می‌دهد میزان مصرف برق مجموع مشترکان انرژی بر نیز از ابتدای سال تاکنون نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین