وزیر صمت در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه‌‌ای فولاد هرمزگان گفت: عملکرد فولاد هرمزگان در اجرای طرح‌های توسعه‌ای، حرکت به سمت تولید فولاد سبز و بهره‌وری افتخارآفرین است.
وزیر صمت:  عملکرد فولاد هرمزگان در اجرای طرح‌های توسعه‌ای افتخارآفرین است

به گزارش فولادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عباس علی آبادی در آیین کلنگ‌زنی طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: افتخارآمیز است در مراسمی دعوت شویم که حاصل زحمت دیگران را افتتاح کنیم و از سویی نیز به اندا‌زه‌ای سعادت داشته باشیم که آغازگر عملیات اجرایی ۲ پروژه مهم باشیم.

وی با بیان اینکه اخیر در همایش صد شرکت برتر آیتم‌هایی را در خصوص شاخص‌های موردنیاز برای توسعه صنایع را اعلام کردم، گفت: همه این شاخص‌ها بر اساس مطالب علمی بیان شده و باید در دستور کار همه صنایع قرار گیرد.

وزیر صمت ادامه داد: مهم‌ترین آیتم‌ها برای توسعه صنایع افزایش بهره‌وری است، اگر امروز در فولاد هرمزگان از تولید فولاد سبز صحبت می‌کنیم ارزش آن به شاخص بهره‌‌وری است به گونه‌ای که برای تحقق آن از هیدروژنی استفاده می‌شود که هدر می‌رفته و این دیدگاه برای برای ما افتخارآمیز است.

وی تاکید کرد: کاهش مصرف انرژی و مصرف آب افتخارآمیز است و امروز شاهد روندی در بهره‌برداری در فولاد هرمزگان شاهد هستیم که برای ما افتخارآمیز است.

علی آبادی در پایان با بیان اینکه مهاجرت فولاد مبارکه به کنار دریا برای ما افتخار‌آفرین است، تصریح کرد: ما باید به سمت ایجاد صنایع پایین‌دست با ارزش افزوده بالاتر برویم و این مهم‌ترین کاری است که باید دنبال شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین