همزمان با بازدید مدیر عامل بانک صادرات ایران؛

صبح روز ۱۲ بهمن مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید و جلسه با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر توسعه همکاری های دو جانبه و بکارگیری ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی برای حمایت از طرح توسعه مجتمع فولادی این شرکت تاکید کرد.
تفاهم نامه توسعه همکاری بین بانک صادرات ایران و شرکت فولاد اکسین خوزستان منعقد می شود

به گزارش فولادنامه، پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ محسن سیفی کفشگری و هیات همراه ضمن برگزاری جلسه با حضور مصطفی اسکندری رئیس هیات مدیره، علی محمدی مدیر عامل و جمعی معاونان و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان، از خط تولید این شرکت بازدید کرد.

علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن خیر مقدم به مدیران بانک صادرات گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان با وجود محدودیت های موجود در تابستان و زمستان در زمینه تولید و سودآوری عملکرد بی سابقه ای را محقق نمود.

وی بیان کرد: لازمه تحقق ظرفیت اسمی کارخانه اجرای طرح توسعه مجتمع فولادی شرکت می باشد و امیدواریم با مذاکرات صورت گرفته در این جلسه و انعقاد تفاهم نامه میان بانک صادرات و فولاد اکسین خوزستان و استفاده از ظرفیت های بانک صادرات، این طرح هر چه سریع تر اجرایی شود.

محسن سیفی کفشگری مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز اظهار کرد: بانک صادرات ایران سابقه همکاری مطلوبی با مجموعه فولاد اکسین خوزستان داشته و برای از سرگیری، تداوم و توسعه این همکاری با حضور و همراهی مدیر عامل محترم فولاد اکسین اقدام خواهیم کرد.

دکتر سیفی کفشگری افزود: بانک صادرات یکی از بانک های بزرگ و مهم کشور بوده که از ظرفیت های قابل توجهی برخوردار است که می‌توان با استفاده این ظرفیت ها کارهای بزرگی را انجام داد.

وی بر توسعه همکاری های دو جانبه و بکارگیری ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی برای حمایت از طرح توسعه مجتمع فولادی این شرکت تاکید کرد و گفت: آماده ایم تا با ارائه تسهیلات به طرح های توسعه‌ای شرکت فولاد اکسن خوزستان نقش خود را در حمایت از‌ تولید ملی ایفا نماییم.

خاطر نشان می سازد: مدیر عامل و مدیران بانک صادرات ایران پس از جلسه به اتفاق رئیس هیات مدیره، مدیر عامل و مدیران شرکت از خط تولید فولاد اکسین خوزستان بازدید کردند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین