مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد تشریح کرد:

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد با تشریح استراتژی گروه برای برنامه‌های توسعه‌ای از شرکت معادن اسفندقه و کارخانه زغالسنگ کرمان بازدید کرد.
استراتژی صندوق برای سودآوری در سال ۱۴۰۱/ کارنامه بهاری شرکت زغالسنگ کرمان

به گزارش فولادنامه، علی بابایی در بازدید از شرکت معادن اسفندقه کرمان با تاکید بر افزایش کارآمدی، بهره‌وری، میزان تولید و کیفیت محصولات تولیدی این مجموعه اظهار کرد: مهمترین پروژه توسعه‌ای این شرکت که می‌تواند موجب افزایش چند برابری درآمدهای شرکت شود، پروژه ایجاد کارخانه فروکروم اسفندقه است.

او افزود: با توجه به ماموریت این هلدینگ در راستای ارزش آفرینی برای دارایی های صندوق بازنشستگان فولاد از یک طرف و از طرف دیگر دارایی کارکنان و سهامداران اسفندقه بویژه سهامداران حقیقی که عمدتا ازقشر زحمتکش جامعه کارگری هستند، برنامه های تحولی در جهت افزایش درآمدهای شرکت و سودآوری شرکت برای سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی کردیم. بنابراین لازم بود که به صورت مستمر فعالیت‌های اکتشاف تولید استخراج و فروش، بررسی و مورد پایش عملیاتی قرار گیرد.

در دومین روز سفر به کرمان، علی بابایی طی بازدید از کارخانه بزرگ زغالشویی زرند کرمان درخصوص تامین مواد اولیه کارخانه و افزایش راندمان عنوان کرد: با توجه به اینکه این شرکت میلیون ها تن باطله با خاکستر میانگین ۵٠ درصد داشته، باید به آن به عنوان یک مزیت در تامین مواد اولیه توجه شود و راه حل فناورانه برای استفاده از این باطله را شناسایی کرد.

نقشه راه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگان فولاد

او عنوان کرد: با حمایت های همه جانبه فنی، علمی، مدیریتی و مالی هلدینگ سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد امیدواریم که این برنامه تحولی در سال جاری تحقق یابد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگان فولاد تاکید کرد: نقشه راه این شرکت بودجه مصوب آن بوده و انحراف نامساعد از این بودجه به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود.

پس از بازدید از کارخانه زغالشویی جلسه مشترکی با اعضای هیات مدیره جهت بررسی عملکرد سه ماهه برگزار شد. مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگان فولاد در این جلسه اظهار کرد: در ارزیابی‌ها میزان عملکرد سه ماهه اول شرکت زغالسنگ کرمان تمام موارد اعم از مقایسه عملکرد شرکت با بودجه مصوب، تعیین و تکلیف پرونده های حقوقی، سازماندهی و مشخص کردن خلاءهای نیروی انسانی در مشاغل سخت و زیان آور، وضعیت طرح‌های توسعه‌ای و تامین مالی، تعیین و تکلیف وضعیت صادرات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اخذ و ابلاغ شد.

پایش میدانی هر ماهه برنامه‌های تحولی از سوی تیم هلدینگ


او درخصوص دانشگاه علمی کاربردی خواستار شد که طرح های توجیهی و امکان سنجی های تهیه شده برای بررسی و اظهار نظر در اولین زمان ممکن برای هلدینگ ارسال شود.

بابایی عنوان کرد: با توجه به تاکید و توصیه های مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد، برنامه‌های تحولی سال 1401 باید با اهتمام ویژه از سوی مدیران شرکت مورد توجه و آنالیز قرار گیرد و این پایش میدانی هر ماهه توسط تیم هلدینگ سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد انجام خواهد شد تا از انحرافات نامساعد احتمالی جلوگیری شود و آنچه ملاک ارزیابی مدیران شرکت‌هاست، تحقق بودجه های تدوین شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگان فولاد در پایان تاکید فراوانی بر رعایت مقررات و ضوابط قانونی در کلیه امور به ویژه در حوزه خرید و فروش و معاملات کرد.

همچنین در حضور هیات مدیره مدیرعامل و تمام مدیران شرکت عملکرد فصل اول سال ۱۴۰۱ به دقت مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و برنامه‌های توسعه ای، میزان تولید و فروش، میزان درآمد عملیاتی نحوه ارزیابی و انتخاب پیمانکاران، وضعیت پروانه های بهره برداری، بهینه سازی منابع انسانی، وضعیت پرونده های حقوقی، وضعیت و میزان حساب‌های دریافتنی واکاوی شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین