سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های فولادی، متخصصان، دانشگاهیان و شرکت‌های دانش‌بنیان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس آغاز شد.
آغاز به کار سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی فولاد هرمزگان

به گزارش فولادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت فولاد هرمزگان، اعضا و رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، روسای دانشگاه‌های استان هرمزگان، مدیران شرکت‌های مطرح فولادی کشور، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاهیان، صنعتگران و کارشناسان فولادی کشور، سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و نمایشگاه شرکت فولاد هرمزگان در فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس شروع شد.

در این کنفرانس بیش از ۷۰۰ نفر از اهالی صنعت فولاد کشور حضور دارند و بیش از یکصد مقاله در حوزه‌های مختلف فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و به ویژه فولاد سبز ارائه شده است که ۲۰ مقاله به صورت حضوری و کارگاه ارائه خواهد شد و مابقی به صورت پوستر و چاپ در کتابچه کنفرانس در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

در کنار برگزاری همایش، نمایشگاه جانبی شرکت‌های فولادی و شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود که محفلی برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و گفت‌وگو میان مدیران فولاد هرمزگان و نخبگان صنعت فولاد فراهم شده است.

لازم به ذکر بوده کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان تا چهارم بهمن ماه در فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس ادامه خواهد یافت.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین