در نخستین نمایشگاه سازه‌های فولادی و صنایع، ماشین آلات و خدمات مهندسی وابسته عنوان شد:

یک طراح سازه های نوین گفت: زمان، ایمنی، کاهش پرت فولاد، صرفه‌جویی قابل توجه در قطعه‌سازی برای سازه‌های فولادی و هدایت نیروهای متخصص به بخش‌های دیگر صنعت ساختمان جهت استفاده از پتانسیل‌های تخصصی از جمله دستاوردهای استفاده از تیرآهن بال پهن و سازه‌های آماده ذوب‌آهن می‌باشد.
تیرآهن بال پهن، پرت فولاد در سازه را کاهش می‌دهد

به گزارش فولادنامه، سیاوش صدیقی طراح سازه های نوین در نخستین نمایشگاه سازه‌های فولادی و صنایع، ماشین آلات و خدمات مهندسی وابسته در خصوص مزایای استفاده از تیرآهن های بال پهن در طراحی سازه‌های فولادی گفت: وجود بال پهن نیاز ما را برای ساخت بسیاری قطعات در سازه‌های فولادی کاهش می‌دهد و این محصول، پرت فولاد را به شدت کاهش می‌دهد.
این طراح سازه تاکید داشت: زمان اجرا و کاهش استفاده از جوش در سازه‌های فولادی از مزایای مهم استفاده از تیرهای بال پهن خواهد بود.
صدیقی از تعاونی‌های سازنده اسکلت فلزی و سازه‌های فولادی خواست که میزان نیاز خود به تیرآهن بال پهن را به ذوب‌آهن ارائه دهند تا این مجتمع بزرگ صنعتی بتواند با توجه به توان فنی برنامه‌ریزی برای تولید انبوه و تامین نیاز انبوه‌سازان را به انجام برساند.
وی افزود: زمان، ایمنی، کاهش پرت فولاد، صرفه‌جویی قابل توجه در قطعه‌سازی برای سازه‌های فولادی و هدایت نیروهای متخصص به بخش‌های دیگر صنعت ساختمان جهت استفاده از پتانسیل‌های تخصصی از جمله دستاوردهای استفاده از تیرآهن بال پهن و سازه‌های آماده ذوب‌آهن می‌باشد.
شایان ذکر است نخستین نمایشگاه بین المللی سازه‌های فولادی و صنایع، ماشین آلات و خدمات مهندسی وابسته (ایران استیل فاب) دوم دیماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد که تا ۵ دی ماه ادامه دارد. غرفه ذوب آهن اصفهان در سالن ۱۸ نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای علاقمندان است .



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین