مدیرعامل ایریتک تحلیل کرد

محمد مهدی مستقیمی مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران(ایریتک) در یادداشتی از اهمیت بالای معدن برای نسل آینده گفته است.
پیش شرط ارتقای توان صنعت ملی

<div > <div > <div > <div >به گزارش فولادنامه، در این یادداشت آمده است: ایران با دارا بودن منابع غنی و سرشار از نفت،گاز و معدن و به دلیل قرارگرفتن در شاهراه ارتباط بین‌المللی، جایگاه ویژه‌ای درحوزه تولید محصولات و مواد اولیه معدنی و صنایع مختلف دارد و همچنین از اهمیت استراتژیکی بالایی برخوردار است. در همین راستا صنایع معدنی به عنوان یکی از مزیت‌های تولیدی ایران، می‌تواند چشم‌انداز خوبی را برای آیندگان رقم بزند.<div >

آینده تولید و اقتصاد در ایران و جهان بر پایه ارتباطات، تبادل تکنولوژی و تولیدات دانش‌بنیان است. اولین راهبرد، توجه به نیروی انسانی ارزشمند، فعال، متخصص و توانمند است. از سوی دیگر هر زمان که با تحول و نوآوری در یک صنعت و پروژه تولیدی روبرو شویم، محیط زیست نیز مورد حمایت قرار می گیرد. پرواضح است که هر صنعت به روز و پویا، پشتیبان محیط‌زیست خواهد بود.

شرکت ایریتک با تکیه بر دانش مهندسی، نیروی جوان، نخبه، با تجربه و روحیه جهادی که دارد، پرقدرت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود برای رسیدن به صنایع سبز قدم برمی‌دارد. 

راه رسیدن به توسعه پایدار ملی در گرو رشد متوازن با محوریت و پیشگامی صنعت است؛ به ویژه آن بخش از صنعت که بر مبنای فرآیندهای مهندسی و عمق یافته، طیف وسیعی از محصولات را تولید می‌کند که ارزش افزوده چند برابری را فراهم کرده و در بالاترین نرخ بهره‌وری قرار می‌دهد و از اهمیت و ضرورتی انکارناپذیر برخوردار است.

از آنجایی که در درون مفهوم صنعت زنجیره‌ای از عوامل و حلقه‌های عملیاتی وجود دارند، پیش شرط ارتقاء توان صنعت ملی، توجه به مدیریت متمرکز در زنجیره تأمین است. در این میان برای تحقق این آرمان و تجلی صنعتی پیشرو، ضروری است مسائلی چون تأمین مالی، مطالعات فنی و اقتصادی، برنامه‌ریزی، کنترل و مدیریت پروژه‌ها، خدمات مهندسی، تدارکات تجهیزات، بازرسی فنی، نصب تجهیزات، مدیریت اجرا، نظارت عالی و کارگاهی، راه اندازی و خدمات دوره‌‎ تضمین طرح‌های صنعتی، توسط مجموعه‌های مجرب و متخصص ایرانی به انجام برسد.

شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک)، نزدیک به 50سال تلاش مستمر همراه با تجاربی موفق و کارآمد در این عرصه، هم اکنون به عنوان یکی از برندهای معتبر، مطمئن و معتمد پیمانکاری عمومی شناخته می‌شود که این جایگاه رفیع به واسطه وجود سرمایه‌های ناب انسانی جوان، متخصص و عملگرا بدست آمده که با تکیه بر مفاهیمی متعالی چون بهره‌وری، کیفیت مداری، و مدیریت مطلوب زمان فراهم شده است.

ایریتک، دائماً در تلاش است با توسعه و تعمیق سرمایه‌های انسانی دانش محور و با ایجاد شبکه‌ای از پیمانکاران مجرب و متعهد، بالاترین سرعت اجرا و تحویل پروژه را در بهترین سطح کیفی کما فی سابق به انجام رساند و دامنه گستره خدمات خود را به سهولت در اختیار صنایع کشور به ویژه پروژه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، معدن و زنجیره کامل فولاد، مس و روی قرار دهد.

در پایان، امیددارم توسعه معدن و صنایع معدنی مطابق با منویات مقام معظم رهبری به طور کلی مورد توجه قرار گیرد و شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر تولید و صادرات در بخش صنعت و معدن باشیم.

آرزوی پیروزی و کامیابی برای خانواده بزرگ ایریتک و همه فعالان اقتصادی را از خداوند متعال خواستارم.

 

دکتر محمد مهدی مستقیمی

 

مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران(ایریتک)



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین