در بخش Demo Day سومین رویداد فولادی‌شو در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، در فاز نخست ۱۰ تیم طرح‌ها و ایده‌های خود را برای جذب سرمایه‌گذار در صنعت فولاد ارائه کردند.
ارائه طرح‌های فناورانه و نوآورانه برای جذب سرمایه‌گذار در صنعت فولاد

به گزارش فولادنامه به نقل از دنیای معدن، پس از اعلام فراخوان اولیه حدود ۱۰۰ طرح ثبت‌نام کردند که در بررسی نهایی ۱۴ طرح انتخاب و در زمان برگزاری سومین رویداد ۱۰ طرح برای جذب سرمایه‌گذار ارائه شد.

در این رویداد تعدادی جلسات B۲B هم با حضور مدیران گروه فولاد مبارکه برگزار شد که میزهای جلسات B2B در ۶ حوزه ارتباط با صنعت و دانشگاه، تحقیق و توسعه نوآوری، سرمایه‌گذاری و توسعه فناوری، بومی‌سازی، برنامه‌ریزی و خرید و بالاخره شتابدهنده‌ها، توسعه کسب و کار بود.

رویداد فولادی‌شو، فرصتی برای ایجاد هم‌افزایی میان نوآوران و صنعت فولاد است که در راستای اجرای طرح فرا استانی«تانا» (توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها) سومین رویداد آن در پارک علم و فنآوری دانشگاه تهران(دبیرخانه طرح تانا) با همکاری و مشارکت شرکت توسعه فناوری و نوآوری گروه فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد. در این رویداد صاحبان ایده، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و مدیران گروه فولاد مبارکه حضور داشتند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین