نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح فولاد ازنا زمینه اشتغال هزار نفر را فراهم می‌کند.
طرح فولاد ازنا زمینه اشتغال هزار نفر را فراهم می‌کند

به گزارش فولادنامه به نقل از ایسنا، حسین گودرزی اظهار کرد: فاز تولید داروسازی انسانی کارخانه بایرافلاک دارای ۹۰‌ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و دارای تجهیزات بی‌نظیری است.

وی تصریح کرد: داروسازی بایرافلاک بزرگترین کارخانه داروسازی بوده و یک طرح جهانی محسوب می‌شود که بنا بوده در پنج فاز اجرا شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس خاطرنشان کرد: تاکنون ۲ فاز آن اجرا و یک فاز آن به مرحله بهره‌برداری رسیده اما ظرفیتش هنوز کامل نیست.

گودرزی با اشاره به مشکلات این طرح، افزود: در این راستا باید برای تکمیل طرح پیگیری‌های لازم صورت گیرد و مشکلات آن برطرف شود.

وی اضافه کرد: تولید داروی دامی در یک شیفت این کارخانه صورت می‌گیرد در حالی‌که بنا بوده تولید داروی دامی که نیاز کشور است در سه شیفت کاری صورت گیرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با اشاره به طرح فولاد ازنا، بیان کرد: این طرح یکی دیگر از طرح‌های بزرگ اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی ازنا بوده و گشایش‌های خوبی برای این طرح ایجاد شده و شرکت سازنده آن که فولاد تکنیک بوده در منطقه مستقر شده و در حال تجهیز کارگاه است.

گودرزی ادامه داد: امیدواریم با تامین مالی و مشارکت‌هایی که صورت می‌گیرد این طرح به‌زودی به بهره‌برداری برسد چون با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال برای یک هزار نفر فراهم خواهد شد که تحولی در حوزه صنعت و اشتغال استان ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس اظهار کرد: انتظار می‌رود مشکلات پیش روی این طرح همچون مسائل و نگرانی‌هایی که اهالی زرنان نسبت به چاه‌های حفر شده و تامین آب زمین‌های کشاورزی خود دارند، برطرف شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین