به گزارش فولادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، عطاالله معروفخانی در دیدار با کارکنان روابط عمومی در خصوص جایگاه ارتباطات و روابط عمومی، گفت: در سال «رشد تولید، مهار تورم»، بنگاههای تولیدی نیازمند انعکاس امیدآفرینی به ویژه در زمینه موفقیتها، دستاوردها و کسب رکوردهای تولیدی هستند و روابط عمومی به عنوان تریبون اصلی سازمان، این وظیفه خطیر را برعهده دارد.
وی افزود: اکنون که در جنگ روایتها قرار داریم، فولاد هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد کشور، همواره با ثبت رکوردهای تولیدی ماهیانه و سالیانه در صدر اخبار امیدآفرین قرار داشته که این رکوردها حاصل تلاش گروهی و دستهجمعی کارکنان است و این اخبار توسط روابط عمومی به جامعه خبری انعکاس داده شده است. درواقع روابط عمومی با انعکاس این رکوردها، تلاش کارگران زحمتکش را به جامعه نشان میدهد.
مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به طرحهای توسعهای در دست اقدام و وظیفه خطیر روابط عمومی در راستای دستاوردهای شرکت، خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان از دو سال قبل عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ را آغاز کرده و چندین طرح بزرگ دیگر ازجمله افزایش ظرفیت از 1.5 میلیون تن کنونی به 3.2 میلیون تن و نیز نورد گرم در حال آغاز شدن هستند. در این شرایط که فولاد هرمزگان ضمن بزرگتر شدن سازمان و گسترش فعالیتها، به نوعی در نوک پیکان توسعه صنعت فولاد قرار دارد، میتواند با ایجاد اشتغال برای جامعه، بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را حل کند.
در پایان این دیدار، معروفخانی با اهدای گل از عملکرد کارکنان روابط عمومی در زمینههای مختلف، تقدیر و تشکر کرد.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست