مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان در جشنواره ملی بهره‌وری  پروژه " کاهش مصرف قراضه در شارژ فلزی کوره های قوسی "  رتبه برتر کشور را کسب کرد.
فولاد هرمزگان در جشنواره ملی بهره وری رتبه برتر را کسب کرد

به گزارش فولادنامه، عطاءالله معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان اظهار داشت: اهمیت پروژه کاهش مصرف قراضه در شارژ فلزی کوره‌ها در راستای کاهش هزینه‌ها، پاسخگویی به نیاز بازار و افزایش سود آوری است.

او افزایش تولید ۱۶ هزار تنی و افزایش ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در سودآوری را از دستاوردهای اجرای این پروژه برشمرد و گفت: با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای پیش رو در واحد فولاد سازی و افزایش ظرفیت تولید ، اجرای این پروژه کمک شایانی به اهداف توسعه‌ای خواهد کرد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان به حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی و دانش بنیان‌ها اشاره کرد و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر توان داخل از هر پروژه تحقیقاتی که به افزایش بهره وری و راندمان تولید در شرکت منجر شود حمایت خواهیم کرد.

همچنین پویان بنی اسد، مدیر برنامه ریزی کنترل تولید و حمل شرکت فولاد هرمزگان در تشریح پروژه کاهش مصرف قراضه در شارژ فلزی کوره های قوسی که موفق به کسب رتبه برتر در همایش بهره وری شد، گفت : تحلیل توقفات کوره‌ها در اثر شارژ غیر ضروری قراضه منجر به بررسی شارژ فلزی کوره های قوسی و تغییر در برنامه ریزی مواد در آنها شد، بطوریکه ارزیابی اقتصادی جایگزین کردن قراضه در مواقع غیر ضروری با آهن اسفنجی و افزایش تولید ناشی از اجرای این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.ب



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین