با هدف حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود

یازدهمین نمایشگاه و همایش سالانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX ۲۰۲۲) با حضور گسترده  فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی از ۲۹ تا ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود.
گردهمایی بزرگ فولاد‌ی‌ها در مصلا

به گزارش فولادنامه به نقل از ایراسین، یازدهمین نمایشگاه و همایش سالانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX ۲۰۲۲)، با حضور گسترده شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی با رویکرد حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

 

شرکت آرکا همایش پارس (ستاد برگزاری) با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی، شرایط ویژه‌ای را جهت مشارکت و معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در ماینکس ۲۰۲۲ محیا کرده است.

این همایش و نمایشگاه که کلیه زنجیره بخش معدن را در بر می‌گیرد، با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان نظام مهندسی معدن ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزار می‌شود.

این نمایشگاه فرصتی برای گردهمایی متخصصان و سرمایه‌گذاران است تا ضمن معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خود، زمینه سرمایه‌گذاری لازم را در این حوزه‌ها فراهم کنند.

یازدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری درمعدن و صنایع معدنی ایران از ۲۹ تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) میزبان علاقمندان به این رویداد صنعتی کشور است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس سایت www.minex.ir مراجعه یا با تلفن ستاد برگزاری ۹-۰۲۱۸۸۵۴۸۸۴۵ تماس حاصل فرمایید.

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین