مدیرعامل فولاد هرمزگان مطرح کرد:

مدیرعامل فولاد هرمزگان در کمیته عالی تحول این شرکت تکمیل زنجیره تولید و ایجاد ارزش افزوده در محصول را لازمه حضور در بازار رقابتی عنوان کرد و گفت: با توجه به دشوار شدن صادرات در سال‌های اخیر، نیاز است که طرح‌های توسعه‌ای را به سمت تولید محصولات نوردی هدایت کنیم.
تولید محصولات نوردی لزوم حضور موثر در بازار

به گزارش فولادنامه، وی گسترش بازارهای داخلی و صادراتی را در گرو تولید محصولات نهایی فولادی و کیفیت محصولات دانست و کفت: تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر در کنار حفظ و افزایش کیفیت محصولات منجر به رضایت مشتریان و حضور و گسترش در بازار خواهد شد.
معروفخانی همچنین کاهش بهای تمام شده را بر افزایش رقابت‌پذیری و قدرت چانه‌زنی در بازارهای بین‌المللی ضروری دانست.
دومین جلسه کمیته عالی تحول شرکت فولاد هرمزگان در سال ۱۴۰۱ به منظور بررسی گزارش خلاصه نتایج ممیزی داخلی سال ۱۴۰۱، گزارش پیش‌بینی تقاضای بازار پنج سال آینده از اسلب در افق ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۵ و گزارش پروژه بازیابی نظام پیشنهادات به صورت مجازی با حضور تمامی معاونت‌ها و عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان برگزار شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین