با حضور فعالان حوزه بانک، بیمه و فعالان اقتصادی؛

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی با حضور فعالان حوزه بانک، بیمه و فعالان اقتصادی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی گشایش یافت

به گزارش فولادنامه، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی با حضور هومن رازدار رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، پرویز خسروشاهی قائم مقام بیمه مرکزی، مدیران، دست‌اندرکاران و فعالان حوزه بانک و بیمه گشایش یافت.

با آغاز به‌کار این نمایشگاه غرفه شرکت فولاد مبارکه در سالن های ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی رسماً فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت‌های بورسی، مالی و سرمایه‌گذاری گروه فولاد مبارکه در این نمایشگاه حضور فعال دارند و هم اکنون غرفه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه توکا، شرکت سبدگردانی آتیه توکا و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه توکا ارائه‌دهنده خدمات مالی مرتبط با بازار سرمایه است و شرکت سبدگردانی آتیه توکا برای اخذ مجوز های مشاوره سرمایه‌گذاری، پردازش اطلاعات مالی و مشاور پذیرش و عرضه اوراق بهادار و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه به منظور افزایش نقدینگی و بازارگردانی سهام شرکت‌های فولادی در این نمایشگاه حضور دارند.

معرفی دستاوردها و نوآوری‌های صنعت مالی کشور از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه در حوزه‌های بورس، بانک و بیمه است و برگزاری چنین رویداد مهم اقتصادی فرصتی مناسب برای شناخت و آشنایی هر چه بیشتر با آخرین ظرفیت‌های این سه حوزه است که هم اکنون از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صنعتی کشورها محسوب می شوند.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه) با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت های داخلی و خارجی در این سه بخش مهم اقتصادی کشور، دوم تا پنجم مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه گروه فولاد مبارکه در سالن های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقمندان و مشتریان این شرکت صنعتی در این مدت خواهد بود.



منبع: ایراسین

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین