مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: عملکرد فولاد هرمزگان در ثبت بیش از ۳۶ رکورد تولیدی طی سال گذشته باعث شد تا این شرکت، درخشان‌‌‌ترین سال خود را پشت سر بگذارد و این موضوع می‌تواند در ارزیابی‌‌‌ها لحاظ شود.
سال مملو از رکورد فولاد هرمزگان

به گزارش فولادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاالله معروفخانی با اشاره به عملکرد درخشان فولاد هرمزگان در سال گذشته، بیان کرد: سال گذشته فولاد هرمزگان در میان شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه مقام نخست را کسب کرد. امیدوار هستیم در سال‌جاری بتوانیم نقاط قابل بهبود جزئی را برطرف کنیم و فولاد هرمزگان، مقام برتر در گروه را داشته باشد. به اذعان گروه فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان تقریبا در همه عرصه‌‌‌ها به‌ویژه افزایش تولید، سرآمد گروه بوده است.

وی افزود: دستاوردهای شاخص در فولاد هرمزگان با همدلی، همکاری و هماهنگی میان تک‌‌‌تک معاونان، مدیران و کارکنان در شرایط دشوار آب و هوایی استان هرمزگان کسب شده است. به طوری که در سال گذشته ۳۶ رکورد در حوزه تولید به دست آمد. طبق برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های صورت گرفته، از فرصت محدودیت‌های ایجاد شده به نحو احسن استفاده کردیم و در پایان سال توانستیم با تولید یک میلیون و ۵۳۸‌هزار تن تختال، ضمن عبور از ظرفیت اسمی، رکورد سالانه جدیدی را به ثبت برسانیم. این دستاوردها در شرایطی رقم خورد که هم با قطعی برق در تابستان و هم با قطعی گاز در زمستان مواجه بودیم و قابل ستایش و قدردانی است. معروفخانی در پایان به مزیت حضور فولاد هرمزگان در کنار آب‌‌‌های آزاد اشاره کرد و گفت: امروزه در دنیا اغلب صنایع مطرح و بزرگ فولادی در کنار آب‌‌‌های آزاد حضور دارند. بنابراین فولاد هرمزگان می‌تواند با بهره‌مندی از این موقعیت استراتژیک و با حمایت هلدینگ مبارکه توسعه یابد. خوشبختانه پس از یک دهه، پروژه‌‌‌های بزرگ توسعه‌‌‌ای در فولاد هرمزگان آغاز شده‌‌‌اند و از پیشرفت خوبی برخوردار هستند. انتظار داریم برخی مشکلات اجرای طرح‌‌‌های توسعه‌‌‌ای از سوی هلدینگ مبارکه برطرف شود و شاهد سرعت گرفتن اجرای پروژه‌‌‌ها باشیم.

در ادامه رسول همامی، سرارزیاب گروه فولاد مبارکه و رئیس راهبری شرکت‌های گروه بیان کرد: ارزیابی عملکرد شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در خرداد ماه انجام می‌شود که در این برنامه، میزان تحقق برنامه‌‌‌ها، اهداف و استراتژی‌‌‌های گروه در شرکت‌های زیرمجموعه به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. وی با اشاره به اهداف ارزیابی خاطرنشان کرد: نخستین هدف، شناسایی حوزه‌‌‌های قابل بهبود در شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه است. دومین هدف نیز تدوین برنامه ارتقای توانمندی‌‌‌های شرکت‌های گروه فولاد مبارکه و استفاده از آنها در اهداف سال‌های آتی شرکت‌ها خواهد بود. سومین هدف ارزیابی نیز شناسایی جایگاه شرکت‌های گروه فولاد مبارکه بر اساس نتایج حاصل از این ارزیابی است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین