مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از تحویل ۲ هزار تن ورق فولادی برای احداث پروژه پل عنافچه توسط این شرکت خبر داد و گفت: این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و تحقق خواسته مردم منطقه انجام شد.
تحویل ۲ هزار تن ورق فولادی برای تکمیل پل عنافچه خوزستان

به گزارش فولادنامه به نقل از ایرنا، علی محمدی اظهارکرد: روز گذشته همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، آیین تحویل ورق های نوع ST۵۲ با عرض حدود سه متر جهت تکمیل پل عنافچه از محل کارخانه به سمت کارگاه پروژه پل عنافچه بارگیری شد.

وی باتاکید بر اینکه شرکت فولاد اکسین به مسئولیت‌های اجتماعی خود همواره پایبند است ادامه‌داد: ارزش ریالی این میزان ورق تولیدی برای مشارکت در ساخت پل عنافچه ۶۰۰ میلیارد ریال است.

محمدی با تاکید بر اینکه تسریع در تکمیل و ساخت پل عنافچه از دغدغه های مهم استاندار خوزستان است بیان‌کرد: در همین راستا با حمایت‌های مدیریت ارشد استان، ورق‌های مورد نیاز این پروژه تامین و زمینه انجام مسئولیت‌های اجتماعی فولاد اکسین برای خدمت به مردم منطقه فراهم شد.
بر اساس این گزارش، مردم دهستان عنافچه از توابع شهرستان باوی سال‌ها است که در انتظار پل برای تردد به شهر ملاثانی جهت انجام امورات روزمره زندگی خود هستند.

دهستان عنافچه به صورت یک جزیره در محاصره رودخانه کارون است و مردم این منطقه برای تردد به شهر ملاثانی از توابع شهرستان باوی، باید به وسیله قایق از عرض این رودخانه عبور کنند.

از سه سال گذشته به طور رسمی ساخت پل ثابت دهستان عنافچه آغاز شد اما پیشرفت خوبی نداشت. قطعا با تامین ورق های فولادی مورد نیاز این پروژه توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان از این پس، تکمیل پل عنافچه با شتاب بیشتری همراه خواهد بود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین