مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه:

 مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: استخدام جوانان تنها براساس شایسته سالاری و توانایی افراد می باشد و تنها راه جذب به شرکت صنعت فولاد شادگان ، آزمون شایستگی افراد است.
افتتاح فولادسازی و برگزاری آزمون استخدامی جهت اشتغال جوانان بومی / استخدام در شرکت تنها براساس توانایی افراد است

به گزارش فولادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان ، صبح دیروز (۲۹ اردیبهشت ماه ) حسین کهزاد مدیرعامل این شرکت در نماز جمعه شهرستان شادگان در جمع مردم این منطقه حضور به عمل آورد.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به اولویت این شرکت بیان کرد: تمام همت و تلاش ما این است که امسال فولاد سازی شرکت صنعت فولاد شادگان را افتتاح کنیم تا هرچه سریعتر موجب اشتغال جوانان بومی این منطقه شود.

وی در این باره افزود: در راستای اشتغال جوانان بومی منطقه در این شرکت ؛ نیاز به برگزاری آزمون استخدامی داریم تا بتوانیم هرچه سریعتر جذب و استخدام شرکت صنعت فولاد شادگان کنیم.

کهزاد افزود: بلافاصله بعد از برگزاری آزمون استخدامی ، آموزش های لازم را در اختیار جوانان قرار می دهیم تا بتوانند در این صنعت شروع به کار کنند.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به آزمون استخدامی این شرکت تاکید کرد: استخدام جوانان تنها بر اساس شایسته سالاری و توانایی افراد می باشد و تنها راه جذب به شرکت صنعت فولاد شادگان آزمون شایستگی افراد است.

کهزاد بیان کرد: کار ساخت کارگاه در شهرک صنعتی تا پایان خرداد ماه آغاز خواهد شد تا بتوانیم قطعات مورد نیاز کارخانه در کارگاه را انجام دهیم. همچنین تاکید داشته ام که باید موارد مصرفی در شادگان تامین شود و در صورت نیاز کارگاه ، در شادگان احداث شود.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به پروژه های در دست ساخت این شرکت گفت: خوشبختانه امسال پروژه ها نسبت به سال های قبل رشد چشمگیری داشتند ، این پروژه ها ۷۰۰ درصد رشد کرده اند.

وی افزود: از جمله این پروژه ها می توان به فاز دوم فولاد سازی و احیا ، افزایش ظرفیت واحد احیا ، نیروگاه ، کارخانه آهک ، شهرک مسکونی کارکنان ، فضای سبز و … اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان درخصوص فضای سبز در صنعت فولاد شادگان گفت: حدود ۱۳ هکتار فضای سبز در صنعت فولاد شادگان کشت و ایجاد شده است که آماده برای شروع فاز دوم به میزان ۱۰ هکتار است که مجموع آن ۲۳ که با انجام این پروژ ها و فضای سبز قبلی ، مجموع فضای سبز شرکت به ۲۵هکتار خواهد رسید.

کهزاد افزود: در نظر داریم در صورت امکان بخشی از فضای سبز را در شهرستان شادگان ایجاد کنیم تا مردم شهرستان شادگان بتوانند از آن بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به مناقصات این شرکت اظهار کرد: در مناقصات به شرکت کنندگان شادگان ، امتیازات فنی بیشتری داده ایم که شانس آنها برای قبولی بیشتر شود.

کهزاد گفت: مناقصات شرکت به صورت وسیع اطلاع رسانی شده است همچنین در خرید کالا و خرید خدمات شفاف عمل کرده ایم.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به مسئولیت های اجتماعی این شرکت بیان کرد: با همکاری سپاه پاسداران ، ساخت درمانگاه تخصصی در شادگان آغاز شده است که امیدواریم نیازهای مردم شریف این منطقه در مسائل درمانی پوشش داده شود.

کهزاد از برنامه امسال شرکت صنعت فولاد شادگان خبر داد و گفت: برنامه ریزی صورت گرفته تا امسال به سمت صادرات حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: قصد بر آن است ؛ با همت و تلاش های مستمر شرکت صنعت فولاد شادگان در سطح بین المللی ، فعالیت هایی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در پایان سخنرانی خود در پیش از خطبه نماز جمعه این شهرستان خاطرنشان کرد: مهم ترین اقدام برای جذب سرمایه گذار در این شهرستان ، امنیت و آرامش است که باید در شرکت و شهرستان شادگان برقرار و پایدار باشد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین